Jelenleg 44 vendég és 0 regisztrált tag
olvas minket. Névtelen látogató vagy.
Sikeres regisztráció
A regisztráció sikeres volt, de biztonsági okokból egy levelet küldtünk a megadott e-mail címre, mellyel ellenőrizzük a regisztrációt.
Regisztráció
Felhasználónevet meg kell adni!
Felhasználónév már fogalt!
Felhasználónév kis, nagy betüt és számot tartalmazhet!
E-mailt meg kell adni!
Hibás e-mail cím!
A megadott e-mail cím már fogalt!
Jelszóemlékeztető elküldve
Az új jelszó elkészült, ellenőrizze e-mail címét a további információkért.
Elfelejtett jelszó
E-mailt meg kell adni!
Hibás e-mail cím!
A megadott e-mail cím még nincs regisztrálva!
Lights Of Euphoria
A LIGHTS OF EUPHORIA Torben Schmidt (Infacted Recordings, Aqualite, Xylon, Noise Control) számtalan projektjének egyike, mely Violent World című EP-jét a dán Hard Records gondozásában adta ki 1993-ban.
Ezen az EP-n jelent meg első alkalommal Subjection című dal, melynek zenéjét testvére - Boris Schmidt - szerezte és Claus Larsen vokáljával lett később népszerű.
Kisebb szünet után a Zoth Ommog kiadó által kiadott első albumon - Brainstorm - viszontláthattuk az EP szinte összes dalát, kiegészülve további kollaborációban - pl. Zip Campisi (Bigod 20), Birmingham 6, Digital Factor - készült dalokkal. Az album jól példázza, hogy Torben Schmidt a teljes elektronikus színteret „bejátszotta" már akkor, hiszen ipari témáktól kezdve (pl. a már említett Subjection), a lágyabb electro-n keresztül (pl. Misery), a technoig (pl. Give Me You) sokféle stílus felfedezhető a nagylemezen. Jimmy Machon (Godheads) is ezen a lemezen debütált és később az együttes teljes jogú tagja, vokalistája lett.
Még ebben az évben a hiperaktív amerikai Cleopatra is kiadott egy gyűjteményes albumot, melye erdetileg Thoughtmachine című lett volna, de a hibáiról (is) ismert kiadó tévesen [.Lights.Of.Euphoria] címmel küldte nyomdába.
Az 1996-os Beyond Subconsciousness
már egyértelműbb, szűkebb stílushatárok közé került „beszorításra":
leginkább electro, future-pop címkével láthatjuk el, ha megfelelő
kategóriát keresünk a számára.
A következő - 1997-ben megjelent - Fahrenheit album pedig már kétségkívül a future-pop színtér nagyjait kívánta követni.
A Zoth Ommognál megjelent utolsó album, a Voices 1998-ban jelent meg, kicsit erőteljesebb szinti-pop felhanggal, de továbbra is a táncolható elektronika kedvelőit célozta meg.
A Zoth Ommog megszünése után egy rövid Bloodline-os kitérő után az Accession Records-nál talált otthonra a projekt, ahol két nagylemez - Krieg Gegen Die Maschine (2003), Gegen Den Strom (2004) - és számos maxi jelent meg. Ebből az időszakból a True Life és a One Nation kapott nagyobb publicitást és ért el sikereket.
Torben Schmidt saját kiadójával - Infacted Recordings - 2004-ben kiadott egy visszatekintő válogatást Querschnitt címmel, majd egy különleges maxin újrakiadásra került a Sleepwalk dal, Chris Isaak örökbecsű slágerével - Wicked Game - megspékelve.
2005 óta nem jelent meg újabb kiadvány a projekttől és koncertfellépés is viszonylag kevés volt.
Legközelebb hozzánk 2006-ban jutottak a bécsi Headhunter fesztivál
keretében, ahol a saját dalok mellett egy fergeteges egyveleget is
előadtak a 80-as, 90-es évek new wave, szinti-pop, electro slágereiből
összegyúrva.
2011. március 25-én a Black Head
Agency által szervezett Industrial Booom! fesztivál keretében a Lights
Of Euphoria először lép Magyarországon színpadra! A cikk teljes egészében a http://alanthewild.blogspot.com oldalról származik.
Szerző: Alan The Wild